Tisdagen...

Idag har jag hunnit med mycket faktiskt...
Först var det dagis mellan nio och elva. Jag var bara med en liten stund i början sedan var Liam själv och det gick bra. De var ute och vi satt i personalrummet som har fönster precis där de var så jag såg precis vad han gjorde...;-) Det blev en del bärande för stackars fröknarna eftersom Liam aldrig har någon större lust att stanna med de andra. De hade även vagn med ut och mot slutet satt han i den och snacka om att han såg ut som kungen själv...;-) hihi.....

När vi kom hem så bytte Patrik däck på bilen och sedan åkte jag in till stan en sväng. Posten, Åhlens, Lindex och biblioteket hann jag med.

Sedan var det dax för BVC. 11,8 kg och 76 cm lång. Vuxit tre centimeter på 2,5 månad...=)

Nu på kvällen har jag märkt Liams kläder och betalar räkningar så nu tänker jag inte göra mycket mer idag. Får se hur mycket jag får vara med på dagis imorgon.

Ha en trevlig kväll!

Säg något snällt

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0