Söndagen...

Igår startade då kalasandet för Liam som blir 1 år imorgon tisdag!


Dagen började med bak och ballonger. Dock var Liam och ballonger ingen bra kombination så de åkte upp lite överallt ganska snappt...=)

Vid två kom första sällskapet och det sista och fjärde gick hem vid sju så vi var ganska utpumpade när allt var över. Men vad gör det när det är kalas!?=)


Detta var helt klart en favorit som han fick av (gammel) faster Ida och Johan...;-) Av dom fick han även sandlådegrejer för...


...(gammel)farmor och Tommy kom med sandlåda och gungställning....

Kläder, pengar och gosedjur fanns också i paket från morfar, mostrar och morbror och från grannfamiljen...=)

En super trevlig dag var det och inte är det slut heller. Fem besök till väntas och imorgon är ju den STORA dagen! Jag som tyckte att jag bakade JÄTTE mycket men det kommer nog behövas lika mycket till har jag en känsla av. Själv lyckades jag få i mig endast två muffins igår fast vi fikade så många gånger, det tyckte jag var bra gjort...


Säg något snällt

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0