Måndagen avklarad...

Liams första riktiga dag på dagis och det gick så klart jätte bra. De är ju ute hela förmiddagarna och det går ju alltid hem hos Liam så han hade varit jätte nöjd hela tiden. Sedan hade han ätit tre portioner pytt i panna...;-) Somnade som vanligt som en stock på vägen hem och sov i en och en halv timme. Hade nog kunnat sova en stund till men jag behövde en tröja eftersom jag var påväg till skolan så jag väckte nog honom då... Jaja han spenderade eftermiddagen med pappa och farfar ute så jag möttes av en ganska rejält trött son när jag kom hem...;-) Det var bara att äta och bada så var det sängen sedan...

Nu måste jag läsa lite för jag har föreläsning klockan nio imorgon bitti...


Säg något snällt
Postat av: Hanna

va skönt att de går bra för honom på dagis. Klart vi måste ta o ses nån dag nu, har dock lite fullt upp denna veckan,men nästa? lycka till på fö idag!

2009-09-01 @ 07:22:21
URL: http://hannaagerberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0