Lördag var det idag ja...

Igår sov Liam i över två timmar, vilket i aldrig har hänt tidigare. Jag tror att dagen före med en massa lek och bus satte sina spår så det var nog behövligt...=)

Eftermiddagen var lite tråkig igår så vi frågade om Molly och Malva ville leka men de hade precis tagit sig ut på en långpromenad med hunden så det blev lite sent att gå och leka efter det. Jag trodde ju helt klart att eftersom han hade sovit så mycket på dagen så skulle kvällen bli lång men halv sju gick vi upp och tio över sju sov han gott. Han tyckte väl att vi skulle gå ner efter att vällingen var slut men det tyckte inte jag så han somnade till slut...;-) Ingen välling nattetid har det varit heller på flera nätter, och inte ett pip för det heller så det känns jätte bra...=) Och inte ett blöjbyte så det sovs hela nätter här vilket är såå skönt...=)

Idag ska vi ge oss iväg en liten vända upp till Lyviken tänkte jag. Vi måste ju sysselsätta oss med nåt när vi är själva och jag glömde ju en del saker på affären igår så...


Det är roligt att både stå och sitta i den nya vagnen...;-)


Ny tröja kom igår på posten så den premiärade vi idag så klart...

Nu sitter jag i valet och kvalet om vi ska åka nu eller på eftermiddagen efter att Liam sovit. Han var jätte trött alldeles nyss men det gick visst över....;-) Kanske ska åka nu då så kan vi äta lunch när vi kommer hem och så....
Tror att Patrik inte kommer hem förrän imorgon så det är bäst att inte bara sitta hemma och längta allt för mycket...=)

Säg något snällt

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0