Lite bråkig natt och en seeeg morgon...

...Igår lyckades Liam ramla ner från sängen i sömnen, inte bra!!! Men han gjorde inte illa sig och han var knappt vaken när jag kom uppspringandes så det var ingen fara. Får inte glömma att lägga kuddar under badrasserna när jag lämnar honom där!
Natten blev tyvärr inte heller så bra utan det var lite smågnäll vid två tiden men sedan somnade vi om till kvart över sju så det blev ganska mycket sovande ändå.... Gjorde några försök till en stillsam morgon...hihihi...vilket skämt tyckte Liam och försökte mest dra av mig täcket när jag låg i soffan...;-)
Men nu är vi uppe och igång, eller det har vi varit ett tag egenligen men men...
Liam håller på att riva i köket bland kastruller och jag sitter här och stör mig på lite av varje....;-) Mest på vårt kära hus som jag helst bara skulle vilja spränga i luften och börja om på känner jag, med si så där 2 miljoner i bakfickan...;-)

Nä nu måste vi hitta på nåt....

Säg något snällt
Postat av: Hanna

hmm ne vet inte,men annars kan du ju lägga ut de på blocket då, är de kvar så är de kvar annars får du väl sälja de till nån annan..vet inte nå hur de blir, o niklas börja tjåla om nå annan sängram också, haha veliga vi! :-)

2009-08-02 @ 15:06:47
URL: http://hannaagerberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0