Lata dagar och en vardag som närmar sig...

Igår gjorde vi verkligen ingenting. Eller jo de vardagliga sysslorna men inte mycket mer än så. Jag var så trött att jag inte visste vad jag skulle göra. Framåt eftermiddagen blev det dock lite bättre men ändå allmänt SEEEEG.....

Idag har vi haft besök av Karin, Maya och Olle och efter det somnade Liam som en stock och sov faktiskt ganska länge... Sedan har vi varit ute och gått och gungat så klart...=)

Nu är Liam allmänt förbannad och tyvärr är det inte något som fungerar för att få honom glad så ja, det är bara att gilla läget...

NÄ nu måste jag ta mig ner på golvet för nu tänker han äta upp mina ben här...;-)

Säg något snällt

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0