Helgen

Igår lördag var vi och tjuvkikade på dagiset som vi ska till imorgon. Det såg bra ut och inte så långt att köra heller. Dock hängde jag inte riktigt med vart man skulle svänga men Patrik ska ju med imorgon så jag får väl se till att hänga med lite mer då...;-)

Jag sov en stund samtidigt som Liam igår på dagen eftersom vi var bortbjudna så jag kände att jag var tvungen att vila lite. Händer inte ofta att jag kan sova mitt på dagen men det har varit MYCKET krångel med Liams sovande på nätterna i flera veckor nu och så är det nog linserna som spökar också, men nya är påväg så jag hoppas att det blir lite bättre i alla fall.
Besöket hemma hos svärfar/farfar var trevligt men Liam hade svårt att slappna av och sova så vi valde att åka hem vid niotiden.

Idag har Hanna och Maya varit här. Barnen var trötta och jag tror att vi var nästan lika trötta vi med så det blev inte så långt idag men det var vi igen en annan dag...=)

NÄ nu är det friidrott som gäller!

Säg något snällt

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0