Helgen är slut...

Igår bar det av till IKEA. Äntligen två byråer inköpta samt lite småplock... Vi fastande för en bokhylla också  men då vi kom fram till att paketet var för stort för bilen så får det vänta...
Var ju meningen att vi skulle köpa ett soffbord men det var för litet det vi tittat ut hemma så då blev det inget just nu... Mig stör det inte så mycket men Patrik håller på att bli tokig...;-)

Idag har vi varit på kalas då svärmor/farmor fyllde år.




Det är inte det lättaste att få några kort på busfröt längre...;-) Han hade i alla fall nya kläder från H&M och Cubus som jag köpte i fredags...

Imorgon är det dagis som gäller. Halv nio till kvart över tolv måndag-torsdag är schemat. Jag ska inte till skolan förrän till tre imorgon eftermiddag, men jag har en del att läsa så jag har att göra medan Liam är och leker...=)

Säg något snällt
Postat av: Hanna

haha jasså! ja jag såg då ingenting ;-) Hoppas ni får en bra vecka på dagis o med skola. vi måste ses snart men jag känner mig lite krasslig så de får nog vänta några dagar..kram

2009-08-31 @ 07:32:36
URL: http://hannaagerberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0