Har jag helt tappat greppet eller?


En av aktiviteterna vi underhållits och med idag jag och Liam...

Jag som är van att vara ensam mycket eftersom Patrik jobbat typ jämt kan inte förstå varför det här är så svårt för. Inte för att Liam är jobbig, snarare tvärtom, och inte för att jag tycker att det är så jobbigt att vara själv egentligen, utan för att det inte finns något att göra! Eller jo det gör det väl men ja, jag vet inte. Har nästan klättrar på väggarna i två dagar nu och tyvärr är inte Liam mycket bättre så...;-) Han är nöjd så länge jag står upp men så fort jag sätter mig ner så blir han galen...
Sådan mor sådan son va? =) Vi får nog ta och lära oss att slappna av lite här tror jag. Imorgon är det ju söndag och då är det väl mening att man ska göra det så vi får börja då...;-)

NÄr vi var upp till Lyviken idag så pratade Liam för fullt i vagnen och han lyckades så klart tappa en sko, men vi hittade den igen som tur var. Andra gången det händer tyvärr....
Vi har även städat, vilket inte var nödvändigt (jo i badrummet) men jag var ju tvungen att göra nåt på stående fot så det fick bli det i förebyggande syfte.... Liam älskar ju dammsugaren och följer den över golvet när jag drar. 
 Vi har som sagt även bakat, fikat lite och fryst in resten, varit ute på promenad och badat så klart....=)  Leka hinner man ju så klart med en massa men det hör ju till. SÅ fort jag närmar mig golvet så kommer Liam krypandes med sitt "busskratt" och ska klättra på mig. Han lyckades dock tyvärr hitta en VÄLDIGT öm punkt bak i skulderbladet så jag trodde att jag skulle svimma....

Nu funderar jag på att gå och lägga mig så att det snart blir söndag...

Säg något snällt
Postat av: Hanna

hihi....va gott de såg ut ;-) ja de känns super.. vi måste nog fundera lite på de där med sängramen, vårt bord gick sönder o takfläkten o så så vi kanske måste vänta med sängram..men om ert är kvar sen så sa niklas att han ville ha med byrån också ;-)

2009-08-02 @ 09:09:10
URL: http://hannaagerberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0