Dagens projekt

I lördags byggde Patrik en TV-bänk eftersom jag är VÄLDIGT trött på den vi haft nu några år...;-) Den behövdes i alla fall målas också så den kom inte på plats förrän idag....

Före



Efter



Blev väldigt nöjd faktiskt... Nu är det bara att han fortsätter för jag har MÅNGA projekt på gång...;-)

Sovrummet är ju på gång nu också. Tyvärr kommer jag inte ha tid att måla och jag tycker verkligen inte om färgen som är där nu så egentligen är det inte så jätte kul att göra nåt där men jag måste ju så....
Förvaring, förvaring och lite mer förvaring är det som behövs!
En matta och ett nytt överkast hoppas jag ska göra det lite bättre i alla fall...

*Vårt TV-bord i glas och soffbord i glas är förresten till salu om någon skulle vara intresserad, finns på blocket*

Säg något snällt

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0