Andra dagisdagen avklarad...

Det är två till små killar som skolas in samtidigt, en född i maj och den andra i januari 2008, så de har ju kommit lite längre men sedan kommer man ju inte märka någon skillnad på dem...=)
Vi har ju bara varit där och lekt de här två dagarna under en timme ungefär så det går ju bra. En av de andra pojkarna hade hittat rösten och igår när han skrek så blev Liam rädd och ledsen men idag när han skrek Liam rakt i ansiktet skrek Liam tillbaka och gick därifrån....hihihi...;-) Vi föräldrar satt ute i köket en stund efter fika och då var de inne i lekrummet med en fröken och det gick bra... De kom tillbaka alla tre samtidigt sedan för att se så vi var kvar bara!
Imorgon blir det lite längre, får se vad vi ska hitta på då...=)

Var till banken när vi var klara på dagis och Liam sov i vagnen hela tiden. Det tar mycket på honom ju när det är så mycket nytt. Igår när vi kom hem sov han en timme och trekvart och var ändå JÄTTE trött på eftermiddagen så...

På eftermiddagen kommer det en och köper vårt soffbord. Han var här och köpte TV-bänken igår men kunde inte få med sig bordet då. Vet vilket jag ska ha istället på IKEA...


Litet och enkelt...

NÄ om man skulle göra lite nytta. Dagis tar även på mig tror jag så  sitter jag länge till så somnar jag nog...;-)

Säg något snällt
Postat av: Hanna

hej nu har vi fått internet igen iaf! hur går de med inskolningen??kram

2009-08-22 @ 09:25:48
URL: http://hannaagerberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0