Tsunamins barn...

Hela fyra år sedan som många människor miste livet i den hemska olyckan.... Fast jag mår dåligt av att titta på sådant och läsa om det också så har jag under dessa år tagit till mig allt som kommit i min väg. Såg nu i kväll dokumentären om lilla Viggo som bara var ett och ett halvt år när han miste livet i Thailand. Mår lika dåligt varje gång jag ser något sådant, men den här gången var det på ett annat sett då jag kände att jag kunde tänka mig in i deras situation på ett annat sätt.... nu när jag själv har en liten kille...
Många gåner undrar jag hur de lyckas ta sig igenom denna hemska tid, men på något sätt så är man ju tvungen...
En sak som jag tyckte var absolut värst var när de pratade om att både lillebror och lillasyster (som inte var födda då för fyra år sedan) nu börjar växa om Viggor. Det måste verkligen kännas jätte konstigt... Att ha tre barn där den äldsta är yngre än de andra två. Det blir liksom helt fel...


Min Älskling....

Säg något snällt

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0