Slödag...

Idag har jag inte lust med någonting.... Ska tvätta lite sängkläder och så men annar har jag inte så mycket planerat. Har slängt all hemsk julmat som var kvar så senare tänker jag åka å handla ny mat.
Skulle behöva göra lite skola också men vet inte hur jag ska orka med det. Måste få  mig lite nyttigt nu så jag orkar nåt...

Liam har ätit sin gröt i sin stol för första gången idag. Det har varit lite väl vinglit innan så han har mest suttit i den och lekt... Stackarn var så hungrig så han fick i sig en och en halv portion... och inte säger ungen nåt heller utan sitter bara där och suger febrilt på sin underläpp...


Den fina bollen som han fick av Maya...

Säg något snällt
Postat av: Hanna

hihi va söt han är.. tycker han om bollen nu?? du ska se att han snart kommer köra runt på den där motorcykeln ;-)

2008-12-27 @ 17:49:53
URL: http://hannaagerberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0