Såå jobbigt....

Jaha då var vi sjuka igen då... Jag går på ipren idag för att orka med... Känner att jag inte har tid att vara sjuk nu så jag tänker köra på ändå... Stupar väl i säng sedan förstår jag. Liam är väl så där, han är mycket trättare än vad han brukar vara och så hostar han och nyser typ hela tiden...
Har inte tränat på evigheter och hade tänkt att börja igen nu men nä då får sitta här hemma och bara drömma om det...=(

Måste i alla fall göra en massa skola för jag ligger efter som vanligt så det är väl bara att bita ihop och sätta igång.



Andra gången han sover sedan vi gick upp i morse.....


Säg något snällt
Postat av: Hanna

Hoppas ni kryar på er!!

2008-12-29 @ 14:20:34
URL: http://hannaagerberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0