Nu har du smittat oss mormor...

Liam har blivit förkyld för första gången sedan han föddes... såå jobbigt för honom eftersom han inte kan sova ordentligt utan ligger mest och vrider och vänder på sig....stackare....
Jag har skit ont i halsen och i huvudet, blir nog att gå på ipren idag skulle jag tro....

Hade hoppats på att i alla fall ta mig ut genom ytterdörren idag då jag knappt var det igår men vi får se vad vi orkar... Måste handla i alla fall för det gjorde jag inte igår. Förresten på tal om att handla så brukar jag ju handla på Willys eftersom de är en av de billigaste affärerna, men nu börjar jag fundera på om jag verkligen ska göra det nå mer. För det första så köpte vi i mitten av december pepparkaksdeg där som jag såg när jag kom hem att den hade gått ut i mars i år...hmmm.... Jaja tänkte väl inte så mycket mer på det...men så köpte jag prinskorv där nu till jul och igår när jag skulle slänga sånt som blivit över så såg jag att de där prinskorvarna gick ut den 20 december. Och jag köpte dom efter den 20:e.....vi år ju av dom och blev inte dåliga men i alla fall...kommer att vara lite mer noga och titta på datumn på det jag köper hädanefter....



Den här mysdressen har Liam på sig idag. Hittade den igår när jag rensade ur hans byrå... Kommer tyvärr inte ihåg vem/vilka vi fick den ifrån men den passade bra idag när vi inte är riktigt friska....=)

Säg något snällt
Postat av: Hanna

Usch stackars lille Liam! Hoppas ni kryar på er! Åhh va irriterande med maten..de där har hänt mig nån gång också, man blir ju så jäkla förbannad..mat är ju så dyrt idag så man vill ju inte handla för att åka hem o slänga de precis..lika med MMs köttfärs. 9 ggr V 10 så är hälften dåligt o bara o slänga..ska sluta köpa köttfärs där iaf.kram

2008-12-28 @ 09:01:20
URL: http://hannaagerberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0