Jaha då var det första gången då.....

Hoppas att jag ska bli lite bättre på att skriva nu...hmmm...fördöka är ju i alla fall en början.

Julafton igår blev lyckad. Farmor/Svärmor och "Farbror Emil var här hela dagen. Förata gången vi firar jul hemma tillsammans fast vi varit tillsammans i över sju år nu jag och älsklingen.... Har ju lite mer plats nu när vi har hus så det känns lite roligare att bjuda hem folk då....Tog några kort på våran fina gran
Såå fin...typ alla paket är så klart till Liam...
Såå fin va.....

Sedan bar det av till mamma och pappa och alla mostrar och morbror Jojje på kvällskvisten....
Moster Malin ser vi ju inte så ofta så självklart var vi tvungen att ta en fin bild....vill bara påpeka att Liam var JÄTTE trött vid det här laget...


Kan ju även upplysa alla om att natten varit den värsta sedan Liam föddes tror jag....För det första ville han inte ligga i sin egen säng utan bredvid mig och det klarar jag intre av hur mycket jag än skulle vilja... Får ont i hela kroppen för att jag inte får nån plats och så vaknar vi av varandra hela tiden, lika lättväckta båda två.... Sedan har Liam nog inte mått bra alls för han har vaknat med jämna mellanrum och blivit jätte ledsen. Har inte kunnat somna om förrän jag tagit upp honom. Stackars liten. Är ju så mycket som spökar i kroppen när de är så små, och inte kan man med säkerhet veta vad det är heller.... Så idag är jag mer död är levande.... Liam är glad i omgångar....märks att han inte orkar långa stunder åt gången....

Den här fick han av mormor, morfar oc

Säg något snällt
Postat av: Hanna

Så fin gran ni hade.. :-) Usch jobbigt att de blecv så, hoppas de gick bättre i natt? som du skrev de kan ju vara va som helst. själv är jag dyngförkyld idag :-/ Nu är de bara en snygg header som fattas på boggen ;-)

2008-12-26 @ 07:36:05
URL: http://hannaagerberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0