Han växer ur allt...

Andra gången sedan Liam föddes som kläderna helt plötsligt är jätte mycket för små.. Har en hel papperskasse med kläder. Mycket av det har man ju knappt hunnit satt på honom. Funderar på att sälja det och sätta in pengarna på Liams sparkonto.... Förmpdar att alla nu tänker att det ju kanske blir fler brn och att jag borde spara, men det kommer inte att bli fler barn än och jag lever i nuet...=) Vill ju att Liam ska ha MYCKET pengar på sitt sparkonto så jag letar hela tiden efter nya saker som gör att det växer. Han skulle ju vara miljonär vid tre så jag har ju lite att jobba på...=)
Så om nån är intressad av att köpa lite bebiskläder billigt så är det bara att hojta till...



Den här jackan med tillhörande byxor till exempel. Varmt och trevligt. Tyckte att jag var så smart när jag köpte det men så visade det sig att det var för litet redan från början...

Säg något snällt
Postat av: Hanna

hehe känner igen mig..Knak säger de å så är allt för litet..förstår att ni vill sälja kl'äderna ni som inte funderar på syskon riktigt än..vi behåller nog våra, vet ju aldrig när nästa kommer.. ;-) hihi oj då miljonär vid tre? då har du lite att jobba ppå då :-)

2008-12-27 @ 22:09:15
URL: http://hannaagerberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0