God Morgon....

Då var det en ny dag då. Natten som var blev som tur var som vanligt. Liam somnade vid sju igår och så sov han till kl sex i morse. Jag gick och la mig redan vid nio jag eftersom jag inte visste om jag skulle få sova nåt eller inte. Förresten så verkar han trött igen nu fast vi bara varit uppe i 1 timme och 45 minuter....hmmm.... Allt är nog inte som det ska. Funderar även på om det är maten som spökar också för han har magknip typ jämt nu och nu verkar det inte som om det ens hjälper med att jag kokar vattnet. Tar det ju väldigt försiktigt med vad jag ger honom. Än så länge så kör vi med gröt och ersättning. Ska kolla lite vad de innehåller för jag tycker nog att han borde ha vant sig lite vid det i alla fall eftersom vi har använt det ganska länge nu. Förstår ju att det så klart är ovant för hans lilla mage men jag ska kolla ändå.

Det här är Liams största sysselsättning just nu....att vända sig från rygg till mage....

Å idag börjar mellandagsrean också. Har faktiskt inte några planer på att ta mig dit. Skulle igentligen behöva eftersom jag knappt äger några byxor ens men jag har verkligen ingen lust och trängas idag. Ska beställa lite från ellos har jag tänkt. De hade jätte mycket fint för halva priset så.....
Hade funderingar på en kamera också men nä....onödigt när vi precis har investerat i en varsin mobil med väldigt bra kamera.... Å den glömmer man ju inte i alla fall.....


Liam med lite nya klädder som han fick i julklapp....

Nä nu ska jag titta på en dokumentär om tsunamin

Säg något snällt
Postat av: Hanna

ja gud va skönt att han sov bättre i natt..men om han sov dåligt igår natt så kan ju de vara orsaken till att han är ovanligt trött idag..Maya brukar vara extra trött på dagarna i flera dar innan hon blir sig själv om hon har krånglat på nätterna. va söt han va i kläderna!

hihi jag vet inte hur man gör, är en kompis till mig som gör mina headers! men hon tycker de är skoj så hon vill säkert göra din också om du vill? kram

2008-12-26 @ 09:28:53
URL: http://hannaagerberg.blogg.se/
Postat av: Hanna

Emelie brukar hjälpa mig. jag kan fråga henne om hon har lust o göra din. i så fall får du skicka ditt lösenord + bilder o text som du vill ha till hennes mail..ska höra med henne.kram

2008-12-26 @ 18:00:45
URL: http://hannaagerberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0