Ett nyttigare 2009...

Vet vad ni tänker nu, men som vanligt är det ju samma visa varje år.... Äta nyttigare, träna och gå ner en massa i vikt.... Jaja, har faktsikt sltat tänka i de banorna nu utan tycker att det är bättre att ta dagen som den kommer. Sedan tycker jag så klart att man ska tänka sig för lite vad man stoppar i munnen och träna behöver man ju för att må bra, och så tänker jag lite extra nu när jag har Liam eftersom jag inte tycker att han ska äta en massa onyttigt hela tiden....
Lite lagom tycket jag är helt okej!

Har varit ute och gått med bara barnvagn idag, det var såå skönt men kallt. Kanske inte det smartaste när man är sjuk men jag har ju svårt att sitta inne en hel dag. Blir nästan att må ännu dåligare då än om jag rör på mig lite....=) Jag hoppas att jag mår lite bättre imrorgon för då tänker jag åka in till stan och titta på ett par nya byxor....Helt själv...=) Gick inte så bra förra gången när jag hade Liam då han tröttnade i samma stund som jag gick in i det första provrummet, sedan var det kört...
Brukar inte vara några problem att ha honom med men det var väl varmt och så tror jag att han började bli sjuk då också...




En liten försmak av 2009...=)

Säg något snällt

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0